//Simple is better

Assalamualaikum!
Hey ! Good days to you!


Welcome stalker. You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Dare to be Different♥ !


Tagboard
Jejak kasih here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Layla Azhar

CNY moments


hoi hoi . Evelibadi . miss me?? nope ?? okay fine .. I already know that.. this year. too many good things happen to me. such as in relationship with pakcik UPNM @ PAKCIK KEJAM , miss him .
then, Be Exco Sukan & Rekreasi dalam Majlis Perwakilan Pelajar . okayy menang pilihanraya . hahah.. tak sangka tercalon dan menang.

Next, jadi ketua platun for PISPA and Secretary for Bowling club. tak sangka tahun ni banyak bagi rezeki kepada layla . Say Alhamdulillah.

esok result Sem 1 hope sangat . dapat result with fliying colours. Amiin


my cruel uncle @ my abang .



Muhd Shukri b Che Wang Mohd.
please be nice with me. seriously okayy .
love you . daa


                                                                                                        lots of love,
                                                                                                       layla Azhar